Oranjevereniging Oudleusen

Welkom op de webiste van de Oranjevereniging Oudleusen!

In het laatste volle weekend van augustus organiseren wij het jaarlijkse dorpsfeest in Oudleusen: het Oranjefeest!
Een feest voor en door de bewoners van Oudleusen (en omstreken).

Elk jaar wordt door het bestuur een programma boordevol met activiteiten samengesteld. In dit programma zitten jaarlijks terugkerende activiteiten maar er is ook elk jaar ruimte voor vernieuwing. Voor jong en oud: voor iedereen is er een geschikte activiteit om aan deel te nemen.

Ons Oranjefeest wordt mege mogelijk gemaakt door alle bezoekers, leden van onze vereniging, sponsoren en uiteraard de vele vrijwilligers die tijdens de feestweek hun steentje bijdragen.

Wij als bestuur hebben mega veel zin in het aankomende Oranjefeest. Zet in je agenda: woensdag 21 tot en met zondag 25 augustus 2024! Klik hierboven in de menuknoppen om het programma voor dit jaar te bekijken.

Tot augustus!

Oranjevereniging Oudleusen