ZONDAG

Zondag 27 augustus 2023

Oecumenische Oranjeviering

Een mooi moment voor rust en bezinning. In samenwerking met de Protestantse Gemeente Dalfsen wordt er weer een kerkdienst georganiseerd in de feesttent. Het thema van dit jaar is: “wat heb ik eraan om te geloven?”Voorganger is ds. Freek Schipper. De muzikale ondersteuning wordt verzorgd door de band NGK uit Kampen. Na de dienst is er gelegenheid voor een kop koffie in de feesttent. De kinderoppas en kinderkerk is ook in de tent. De eerste collectie is voor de onkosten van de (tent)dienst. De tweede collectie gaat naar Stichting Leergeld: deze stichting helpt kinderen uit gezinnen met geldzorgen. De stichting zorgt ervoor dat deze kinderen dezelfde kansen hebben/krijgen als leeftijdsgenoten. Zo helpen ze met schoolspullen, sport, muziekles of een verjaardagspakket. Dienst begint om 10:30 in de tent!

Beachvolleybaltoernooi by Kragt Bedrijfswagens

Misschien niet het lekkerste moment van de week om intensief te sporten, maar ook dit jaar staat het beachvolleybaltoernooi weer op de planning. In samenwerking met volleybalvereniging Ouvol gaan 36 teams de strijd aan om er met de beker vandoor te kunnen gaan. Opgeven kan via info@ouvol.nl. Aanvang: 13:00 uur.

Afterparty

Niet gewonnen? Niet getreurd! Na het toernooi is er om 18:00 uur nog een afterparty in de tent waar je je verdriet weg kunt drinken onder het genot van muziek van DJ Peter Mans. Ook niet-deelnemers zijn uiteraard van harte welkom om het Oranjefeest samen af te sluiten in de feesttent. Eindtijd: 22:00 uur.

Vrijgezellige café

Wegens succes verlengd: het vrijgezellige café. Afgelopen jaren een mega succes waardoor we dit jaar het vrijgezellige café wederom zullen openen. Het gehele Oranjefeest kun je hier terecht voor een drankje en een praatje.

Het vrijgezellige café is elke avond van de feestweek geopend

Oranjevereniging Oudleusen
KvK-nummer: 05065696